  • 1. Data: 2009-02-17 13:52:29
    Temat: Konkurs esemesowy
    Od: Sannindan <s...@g...com>

    Witam

    mam takie pytanko.
    Otóż wziąłem udział w konkursie sms'owym i w pewnym momencie gdy
    odpwoiedziałem i jestem pewny że dobrze bo nie ma innej możlwiosci,
    dostałem odpowiedź że odpowiedź była zła.

    Czy mogę z tym coś zrobić?
    Bo jak by nie mówić zostałem oszukany.

    Pozdrawiam.
    I z góry dziękuję za odpowiedź.

  • 2. Data: 2009-02-17 13:57:57
    Temat: Re: Konkurs esemesowy
    Od: mecenas <m...@o...pl>

    Sannindan pisze:
> [...]
    > odpwoiedziałem i jestem pewny że dobrze bo nie ma innej możlwiosci,
    > dostałem odpowiedź że odpowiedź była zła.

    Nie brać udziału w żadnym konkursie. :)

  • 3. Data: 2009-02-17 14:35:25
    Od: "Darek." <n...@g...pl>

> [...]
    >odpwoiedziałem i jestem pewny że dobrze bo nie ma innej możlwiosci,
    >dostałem odpowiedź że odpowiedź była zła.

    To moze napisz tutaj jakie bylo pytanie i jaka dales odpowiedz.
    Od tego trzeba zaczac :)

    Pozdrawiam - Darek.

  • 4. Data: 2009-02-17 22:37:23
    Od: "J.S" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Darek." <n...@g...pl> napisał w wiadomości

    > To moze napisz tutaj jakie bylo pytanie i jaka dales odpowiedz.
    > Od tego trzeba zaczac :)
    >
    > Pozdrawiam - Darek.

    Nie wiem czemu tak myślę ale podejrzewam że z gatunku: jaskie miasto jest
    stolicą Polski? a) Warszawa b) Kraków c) Zduńska Wola
    ewentualnie; wyślij pustego sms-a a dostaniesz........ :)

  • 5. Data: 2009-02-18 06:30:45
    Od: "PYTON" <j...@i...pl>

    > Nie wiem czemu tak myślę ale podejrzewam że z gatunku: jaskie miasto jest
    > stolicą Polski? a) Warszawa b) Kraków c) Zduńska Wola
    > ewentualnie; wyślij pustego sms-a a dostaniesz........ :)

    Nie reklamuje żadnych konkursów bo konkurencja mi wzrośnie:) ale przez
    takie smsy typu " jakie miasto...." mam nowiutką zmywarkę i czekam na tv :))

  • 6. Data: 2009-02-18 08:38:27
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    > Nie reklamuje żadnych konkursów bo konkurencja mi wzrośnie:) ale przez
    > takie smsy typu " jakie miasto...." mam nowiutką zmywarkę i czekam na tv
    > :))

    Tylko ile za to zapłaciłeś? :-)

    Pozdrawiam

    Jacek

  • 7. Data: 2009-02-18 08:46:09
    Od: Sannindan <s...@g...com>

    On 17 Lut, 15:35, "Darek." <n...@g...pl> wrote:

    > To moze napisz tutaj jakie bylo pytanie i jaka dales odpowiedz.
    > Od tego trzeba zaczac :)
    >
    > Pozdrawiam - Darek.

    Pytanie było:
    "Z czym kojarzy Ci się słowo horror:
    o.radoscia
    m.strachem
    Wyślij o lub m na xxxxx"

    Nie chodzi o to czy brać udział w takich konkursach czy nie.
    Kiedyś kumpel powiedział mi, ze był pewien że dobrze odpowiedział a
    oni i tak mu nie uznali.
    Dlatego też jak dostałem sms'a z konkursu, to se pomyślałem, że
    sprawdzę czy faktycznie tak jest.
    I tak kiedy już odpowiedziałem dobrze na 6 pytań, to właśnie kolejnego
    mi nie uznali.

    Interesuje mnie tylko jedno czy nie jest to jednak oszustwo?
    Bo jeśli tak to jest to ścigane z urzędu.

    Pozdrawiam.

  • 8. Data: 2009-02-18 08:55:37
    Od: "Kotlet mielony" <w...@d...mnie>

    >Interesuje mnie tylko jedno czy nie jest to jednak oszustwo?

    jest, nie kasuj tylko wyslanego smsa

    --
    http://szacuneczek.org.pl - oprogramowanie dedykowane, aplikacje internetowe
    pisane na zlecenie, oraz oprogramowanie do e-handlu

  • 9. Data: 2009-02-18 09:32:04
    Od: "geres" <g...@o...pl>

    Użytkownik "Sannindan" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    >Pytanie było:
    >"Z czym kojarzy Ci się słowo horror:
    >o.radoscia
    >m.strachem
    >Wyślij o lub m na xxxxx"

    A co jeżeli horror kojarzy mi się z radością? Przecież to pytanie nie ma
    jednoznacznej odpowiedzi. Każdy przecież może myśleć inaczej. Jak się ogląda
    jakieś pseudo-horrory, których teraz pełno to nie ma strachu tylko śmiech z
    filmu.
    -
    pozdrawiam
    geres

  • 10. Data: 2009-02-18 12:13:31
    Od: "Kotlet mielony" <w...@d...mnie>

    Użytkownik "geres" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Sannindan" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    >
    > A co jeżeli horror kojarzy mi się z radością? Przecież to pytanie nie ma
    > jednoznacznej odpowiedzi.

    ma

    >Każdy przecież może myśleć inaczej. Jak się ogląda jakieś pseudo-horrory,
    >których teraz pełno to nie ma strachu tylko śmiech z filmu.

    nie osmieszaj sie. Albo jestes z nimi zwiazany albo ..

    Jest dosc powszechnym by kojarzyc horror ze strachem, jezlei takiej
    odpowiedzi nie przyjeto i nie bylo literowek to mamy klasyczne oszustwo