  • Data: 2003-12-05 22:44:49
    Temat: Re: Konkurencja i nasz znak towarowy itp
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Oczywiscie, ze kazdemu wolno sprzedawac tanio. Ale czy maja prawo
    wywieszac
    > nasze ulotki reklamowe (z naszym zastrzezonym znakiem firmowym) w swoich
    > sklepach ??

    No to głównie zależy od celu tego wywieszenia. Jeśli tylko nie próbują tym
    samym przekonywać klientów, że oni, to Wy, to moim zdaniem jakoś rażąco
    nie naruszają prawa. W końcu ja mam długopis z logo Microsoftu i czasem
    podpisuję różne rzeczy niekoniecznie z tą firmą związane przy jego pomocy,
    ale czy to stanowi podstawę, by od razu mnie ścigać?

    Zauważ, że firmy ubezpieczeniowe od wielu lat stosują zasadę honorowania
    zniżek z konkurencyjnych firm. A sieci komórkowe wprost oferujące
    dodatkowy profit za rezygnację z usług konkurenta?