    Date: Wed, 24 Aug 2022 20:43:34 +0200
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <PDULK.1419035$4O6a.814613@fx14.ams1>
    <63007716$0$458$65785112@news.neostrada.pl>
    <LQfMK.2009711$70_9.1100487@fx10.ams1>
    <6301c408$0$469$65785112@news.neostrada.pl>
    <RulMK.574891$A665.103253@fx08.ams1>
    <6301e907$0$568$65785112@news.neostrada.pl>
    <DaCMK.1175589$B0_9.590262@fx13.ams1>
    <630307e1$0$546$65785112@news.neostrada.pl>
    <I6VMK.874037$MWc5.251369@fx06.ams1>
    <1nnink5mwgqxo.8rv46eujirt5$.dlg@40tude.net>
    <qXcNK.874042$MWc5.164978@fx06.ams1>
    <11fdmyhaicgne$.exc23aoh2q5e$.dlg@40tude.net>
    <63063d86$0$6191$65785112@news.neostrada.pl>
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Subject: Re: Konin - jest akt oskarżeni

    W dniu 24.08.2022 o 17:02, Shrek pisze:
    > Na szybko 168 zgonów w 2018. Powiedzmy że milion brało w tym roku jakieś
    > narkotyki i przeżyło. 0,17 promila. Na dodatek ten przeżył jakiś tydzień
    > (śladowe ilości) i postanowił się przekręcuić po tygodniu akurat w
    > policyjnym kiblu - pszypadek? Nie sondze:P

    Boję się, że tworzysz podobną statystykę, jak w wypadku COVID. Jak denat
    jest zarażony COVID, to umarł na COVID. Podobnie tu. Jak denat był pod
    wpływem dopalaczy, to umarł na skutek ich spożycia.

    Gdzieś w tej statystyce ucieka, że część tych od dopalaczy może umrzeć
    po prostu z innego powodu. To nie jest ciecie mieczem, gdzie przy
    dekapitacji pewnie można przyjąć, ze przyczyną było cięcie. Jak ktoś
    bierze dopalacze dłużej, to może mieć ogólne kłopoty ze zdrowiem. Nie
    jestem lekarzem, ale wydaje mi się, że to może wpływać negatywnie na
    zdrowie. Dopalacze mogą być jakąś pośrednią przyczyną.

    --
    Robert Tomasik