    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Konin - jest akt oskarżeni
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <PDULK.1419035$4O6a.814613@fx14.ams1>
    <63007716$0$458$65785112@news.neostrada.pl>
    <LQfMK.2009711$70_9.1100487@fx10.ams1>
    <6301c408$0$469$65785112@news.neostrada.pl>
    <RulMK.574891$A665.103253@fx08.ams1>
    <6301e907$0$568$65785112@news.neostrada.pl>
    <DaCMK.1175589$B0_9.590262@fx13.ams1>
    <630307e1$0$546$65785112@news.neostrada.pl>
    <I6VMK.874037$MWc5.251369@fx06.ams1>
    <1nnink5mwgqxo.8rv46eujirt5$.dlg@40tude.net>
    <qXcNK.874042$MWc5.164978@fx06.ams1>
    Date: Wed, 24 Aug 2022 10:20:21 +0200

    On Tue, 23 Aug 2022 22:57:26 GMT, Marcin Debowski wrote:
> [...]
    [...]
    > Jestem skłonny w to nawet uwierzyc, ale w tej konkretnej sprawie, nie
    > specjalnie widzę możliwość innej opinii.

    Trzeba dac szanse rodzicom - moze juz zaplacili za opinie :-)

    > Po prostu nie wygląda, że można
    > wykazać jakiś solidny związek przyczynowo-skutkowy. To są wszystko
    > domniemania i to w dodatku na podstawie czynników, które same w sobie
    > nie muszą być śmiertelne.

    > Tu z kolei podałem wcześnej Shrekowi przykład bardzo popularnego
    > zjawiska zwanego HHS, które często manifestuje się nawet tydzień po
    > spożyciu (tu alkoholu), więc to, że nie był naćpany w komisariacie
    > niekoniecznie musi oznaczać, że obserwowany efekty nie są np. związane z
    > jakimiś metabolitami narkotyków.

    Byloby fajnie, tylko dawniej bym napisal, ze jakos rano nie potykam
    sie o zwloki mlodych ludzi, ktorzy wczoraj sobie cos zażyli.
    Wiec to jakies rzadkie zjawisko, a policjanci maja prawdziwy wysyp.

    Ale pozniejsze googlanie sugeruje, ze takich ofiar prawdopodobnie
    dopalaczy troche jest rocznie w calym kraju ...
    no ale jak to czesty ćpacz ... poprzednie przezyl.

    > Cały problem, że tu się MZ nie da określić w żadną stronę i takiej
    > opinii spodziewałbym się po rzetelnym biegłym.

    > Zapewne różne czynniki środowiskowe a może i genetyczne. Ale to jest
    > przykład na korzyść tezy, że czasami naprawdę trudno coś określić, a jak
    > chcemy wydać wyrok to raczej by wypadało.

    A co kulsony robią? Od razu matce zarzuty stawiaja, dla jej dobra.
    A sobie, to nie postawią.

    J.