  • Data: 2005-05-25 20:01:15
    Temat: Re: Konfiskata komputera
    Od: "Adam" <A...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Łukasz" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:blsqcu02a1ib$.14ih6f70vzv9e$.dlg@40tude.net...
    >Wielokrotnie dzwoniłem i
    > pytałem się kiedy mi oddadzą ale dostawałem tę samą odpowiedź że są
    > sprawdzane i że jeszcze tydzień góra dwa i tak to się już przeciąga 3,5
    > miesiąca.

    Witam.

    No to jest nas przynajmniej dwóch.
    Mi też prawie 3 miesiące temu zabrali 2 dyski w tym jeden uszkodzony (bad
    sektory) w trakcie naprawy.
    Tylko dyski, bo nie dałem zabrać całego kompa.
    I też zwodzą , ściemniają, za każdym razem jak pójdę czy zadzwonię to słyszę
    inną wersję.

    Skoro studiujesz to może masz jakiś ambitnych kolegów z prawa którzy doradzą
    co z tym fantem zrobić bo nerwica człowieka bierze, że tyle czasu dyski
    bezsensownie sobie gdzieś tam leżą a gwarancja na nie leci nieubłaganie.

    --
    Pozdrawiam.
    Adam