  • Data: 2007-05-16 13:41:56
    Temat: Re: Komputer firmowy i pirackie oprogramowanie
    Od: "Przemek Lipski" <d...@e...WYTNIJ.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <k...@p...gmail.com>
    napisał w wiadomości news:mcvflo4o8v0q$.1n1bgy54pkc2k$.dlg@40tude.net...
> [...]
    >>> oprogramowanie. Kto ponosi odpowiedzialność karną za taki stan rzeczy?

    > Przykładowo policja, a raczej ta firma od nielegalności programów w
    > asyście
    > policji.

    No tak, ale na jakiej podstawie jakaś obca firma w asyście policji może
    kontrolowac inną firmę?? Chyba musi byc pierw powiadomienie o popełnieniu
    przestępstwa (albo poszlaki czy cośw tym guście). Bo niby dlaczego tak ni z
    gruszki, ni z pietruszki ma przyjśc do firmy policja w towarzystwie obcej
    firmy i kontrolowac sobie kogo chce?? Czy ja prowadząc działalnośc
    gospodarczą mogę sobie w asyście policji skontrolowac np. Orlen, albo BSA ??

    Pozdrawiam Przemek