  • Data: 2015-05-06 15:31:42
    Temat: Re: Komornik z Mławy cd.
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-05-06 o 15:26, Shrek pisze:

    > Myślę, że łatwiej będzie jak przeczytasz to w odniesieniu do postu
    > przedpiscy:
    >
    > "Komornik nie ma obowiązku szukania majątku. Wiec jak wierzyciel mu
    > majatku pod nos nie podstawi to go zleje ciepłym moczem. Info typu
    > "dłużnik jezdzi niebieskim cienkasem" nie zrobi na komorniku
    > najmniejszego wrazenia. Chyba, ze go wynajmnie "prywatnie", na co, o
    > dziwo, prawo pozwala. "
    >
    > Nie rozumiałeś, to ci przetłumaczyłem. Tyle.

    Sęk w tym, że nie wytłumaczyłeś. Ktoś napisał o "wynajęciu prywatnym"
    komornika, a ty po prostu powtórzyłeś:

    '"wynajęcie" komornika - czyli tak jak w służbie zdrowia - nie da się -
    chyba że "prywatnie". '

    a ja nadal nie wiem jakie "prywatne" wynajmowanie komornika mieliście na
    myśli.

    I to, że niby prawo na to zezwala - więc się dopytowuję - jakie przepisy
    zezwalają na "prywatne" działanie komornika jako urzędnika.

    --
    Liwiusz