    From: " Krzysztof" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Komornik jak go sprawdzic oraz jego poczynania?
    Date: Thu, 9 Sep 2010 10:09:16 +0000 (UTC)

    macso <m...@g...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "Krzysztof" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
    >

    > a to nie syndyk ? ( oczywiście jeśli jest padłość ogłoszona przez sąd, a
    nie
    > tylko
    > potoczne określenie że zbankrutował)
    >
    > macso

    No własnie, piecze nad tym ma komornik, więc zakład jakby dalej istniał (?).
    Prezes na końcu zapadł się pod ziemie, dyrektorka też. Dosłownie został on
    jakby porzucony. Na końcu nie miał mi nawet kto urlopu podpisać aby go
    wybrać. Ani kierownika, ani dyrektora, prezesa. W biurze prawie pusto. W
    końcu głowna księgowa to zrobiła bo jeszcze była. Dosłownie Titanic.
    Pozdrawiam
    Krzysztof