    From: Maciej Lankowski <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Komórki na poczcie
    Date: Fri, 22 Feb 2002 11:07:04 +0100

    On Thu, 21 Feb 2002 10:26:30 +0100, "Grzegorz G." <s...@w...pl> wrote:

    >Czey moze ktos udzielic jakiejs konkretnej odpowiedzi. Mnie tez to
    >interesuje. Dlaczgo w bankach i na poczcie nie mozna rozmawac przez komorke
    >i co za to rzeczywiscie mi grozi? Czy mozna powolac sie na konkretny
    >paragraf, aby szanowny pan z ochrony odszedl z podwinietym ogonem...?

    O ile pamiętam - nie ma konkretnego paragrafu - wewnętrzne przepisy
    danego oddziału/banku Cię nie obowiązują. Więc jeżeli jesteś silniejszy
    od pana z ochrony - nie musisz się obawiać. Tylko nie wrzeszcz do
    telefonu, bo mnie to też wkurza.

    Z drugiej strony pamiętam głosy na tej grupie, że prywatny bank może na
    swoim terenie robić co mu się podoba, może też wyprosić klienta, który
    rozmawia przez telefon ot tak sobie... Fakt, że bank obraca twoimi
    pieniędzmi nie ma tu znaczenia...

    Może ktoś z grupowiczów pamięta dokładniej tą dyskusję...

    Berberek