  • Data: 2004-01-21 23:26:33
    Temat: Re: Komisja lekarska a prywantosc
    Od: "Neutrino" <c...@W...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "bd" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:56d1.00000028.400ef5c3@newsgate.onet.pl...

    > hmmm, u mnie nie badali nikogo az tak dokladnie.

    no ok, ale jesli zarzada (zalozmy, ze z reguly sie tego nie robi, ale
    powiedzmy ze ten lekarz lubi ogladac meskie przyrodzenia ;-P ) to czy moge
    odmowic? wiem ze za parawanem i w ogole, ale chodzi mi teraz raczej o zasade
    (bardzo cenie sobie swoje prawa) niz praktyczne zastosowanie. Bo IMHO
    Panstwo nie moze w taki sposob naruszac prywatnosci intymnej obywatela.

    Pozdrawiam,
    N.