    From: "Alex" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kolizja, policja, sad - pytanie czy warto.
    Date: Fri, 4 Jul 2003 23:09:36 +0200

    Uzytkownik "Robert Tomasik" napisal:
    > A jakby Tobie ktos porysowal samochód, tak by nie bylo swiadków, to bylbys
    > zadowolony?
    Ja osobiscie bylbym bardzo zly. Tak samo jak bylem zly, ze rozwalil mi
    zderzak.
    Jednak zlosc przeszla mi po 2-3 minutach. A zezloscilem sie jak w zywe oczy
    klamal.
    Jakby po mesku przyszedl to nawet bym od niego pieniedzy nie wzial.

    >No i oswiec mnie prosze, co da mu to porysowanie sasiadowi
    > samochodu,
    Mnie nic nie da jak mu porysuje samochod. Moze jednak cos
    takiego daloby mu nauczke? Do konca to sam w to nie wierze. Mysle,
    ze stres w oczekiwaniu na wezwanie z komendy jest wystarczajacy.
    Jak mu ktos porysuje to na pewno nie bedzie mi go zal.

    > No i po trzecie, czy zastanowiles sie, ze moze to
    > faktycznie nie ten sasiad, a plastik lezal kolo jego samochodu, bo kilka
    > godzin wczesniej w sasiada w tym miejscu tez ktos wjechal i sasiad nie
    > pozbieral tych kawalków?

    W tym miejscu staje praktycznie tylko ja. Czasem sasiad z naprzeciwka
    ale i tak najczesciej jestem to ja bo poznow ychodze do pracy i wczesnie
    wracam.
    Uszkodzenia zderzaka i jego wysokosc idealnie pasuja do moich uszkodzen.
    Poza tym sasiad to niedzielny kierowca. W tym przypadku sa to tylko
    poszlaki,
    ale mnie osobiscie daja pewnosc co do jego winy.
    Ja sobie darowalem. Na pewno go cos innego spotka za bycie takim jakim jest.

    Pozdrawiam
    Alex