    From: "greqq" <w...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kolizja między 2 ustawami
    Date: Thu, 4 Jun 2009 08:01:35 +0200

    Użytkownik "Jd." <j...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:h06gjf$ogt$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > Użytkownik "greqq" <w...@o...pl> napisał w wiadomości

    > A prawo górnicze i geologiczne to raczyłeś pominąć...

    Prawo górnicze i geologiczne tyczy się tylko likwidacji zakładu górniczego.
    Prawo o ochronie gruntów rolnych i leśnych mówi o rekultywacjach.

    > Wiele wyrobisk zalanych wodą widziałem które póżniej zrekultywowano przez
    > zasypanie i przywrócenie funkcji rolnej czy rekreacyjnej i raczej prawo
    > wodne w tym nie preszkodziło.
    >
    > --
    > Jaroslaw Dubowski, Bytom j...@i...pl

    Woda w wyrobisku jest zaliczona jako woda stojąca art. 5. ust. 4 prawa
    wodnego, a art. 40.ust.1 pkt.1 mówi o niemożliwości wprowadzania do wód
    odpadów.

    Więc niewiadomo czy rekultywować wg ustawy o ochronie gruntow rolnych i
    lesnych czy także uwzględniać prawo wodne.
    Wyrobisko z wodą ma te 4 ha a głębokość około 1 - 1,5 metra.