  • Data: 2005-03-10 21:14:34
    Temat: Re: Kolizja dwoch samochodow
    Od: "Leszek" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    news:d0qcf4$nrk$1@inews.gazeta.pl...

    .

    > przeczytałem no i co? Bo poza sugestią to ja tam nic nie widzę.

    Art. 4. Uczestnik ruchu i inna osoba znajdująca się na drodze mają prawo
    liczyć, że inni uczestnicy tego ruchu przestrzegają przepisów ruchu
    drogowego, chyba że okoliczności wskazują na możliwość odmiennego ich
    zachowania.

    Nie widzisz słów "mają PRAWO liczyć" ??A ty piszesz, że nie daje żadnego
    prawa (zobacz co pisałeś przedtem).

    > Może dopiszesz komentarz do tego artykułu

    Po co ? Artykuł jest prosty.Mam prawo liczyć, że żaden baran nie będzie
    wyprzedzał na skrzyżowaniu i nikt tego prawa danego mi przez Sejm mi nie
    odbierze.

    Pzdr
    Leszek