  • Data: 2009-09-11 12:58:32
    Temat: Re: Kolektywnie gaz za innych
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z piątek 11 wrzesień 2009 14:42
    (autor Herald
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <qx40rt0qxa4t$.1oa2j1lcr5uub$.dlg@40tude.net>):

    > Mnie się wydaje że ma na myśli iż nie korzystasz z tego źródła energii
    > jeżeli tylko do gotowania.
    > Kupujesz butle gazu za 40zł z przywozem i masz na 2-3 miesiące na potrzeby
    > gotowania dla trzech osób.

    No ale to trzeba znów piecyk na butlę kupić + miejsce pod butlę zrobić. Taki
    piecyk na gaz miejski nie pójdzie na butlowym.

    --
    Tristan

    Niech nie wychodzi z waszych ust żadna mowa szkodliwa,
    lecz tylko budująca, zależnie od potrzeby,
    by wyświadczała dobro słuchającym. (Ef 4,29)