  • Data: 2012-05-24 16:30:08
    Temat: Re: Klauzula na aukcji
    Od: kris_gor <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 24.05.2012 15:52, made myself pisze:

    > Podano Ci na tacy podstawę prawną i nam ma się chcieć czytać ją za Ciebie?
    > Art. 10 ust. 3, a konkretnie jego punkt 2. mówi:
    >
    > 3. Jeżeli strony nie umówiły się inaczej, prawo odstąpienia od umowy zawartej
    > na
    > odległość nie przysługuje konsumentowi w wypadkach:
    > (...)
    > 2) dotyczących nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na nośnikach
    > programów komputerowych po usunięciu przez konsumenta ich oryginalnego
    > opakowania,
    >
    > W skrócie: chodzi o to, że po kluczu oprogramowania nie widać, czy ktoś
> [...]

    Dziękuję za odrobienie za mnie "zadania domowego" i trochę sarkazmu ;-)

    W sumie chodzi mi o to, ze kupując taki towar nie jestem w stanie go
    już zwrócić, bo np. jest beznadziejnej jakości (i nie chodzi mi tu
    o uszkodzenie lub wadę fabryczną), trudno się bowiem spodziewać, że
    sprzedający zgodzi się go przyjąć w rozprutym opakowaniu.

    To jest doskonały sposób, aby sprzedawać jakiś szmelc i wykpić się potem
    od odpowiedzialności za to co się sprzedaje.

    Czyli jak ktoś wpadnie na pomysł, aby sprzedawać telewizory
    z jakimś oprogramowaniem (np. licencjonowana gra na TV)
    do nich to już wtopiłem i koniec.