    From: "Michał Gut" <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kłamstwo producenta na opakowaniu
    Date: Mon, 18 Jan 2010 10:55:00 +0100
    Sender: g...@n...wsisiz.edu.pl

    na pl.misc.elektronika i niech tam cie spuszcza na drzewo.
    350VA utrzyma ci kompa i monitor crt - przeciazenie bedzie przy probie
    wlaczenia monitora podlaczonego do ups ale pracowac po utracie zasilania
    bedzie.
    Wpadles na to ze prąd podany na sprzecie to prąd MAKSYMALNY jaki moze
    pociagnac taki sprzet?

    Widziales monitor pobierajacy 300W? bo ja nie. Zwroc uwage na to ze napiecia
    zazwyczaj masz podane 110-230V i zazwyczaj tez nie masz podanego osobno
    prądu dla jednej i drugiej wartosci, tylko jedna. uwazasz ze sprzet
    podlaczony do sieci 110V zuzywa polowe mniej prądu?

    albo lepiej! zaloz im sprawe!
    z pewnoscia przegrasz.

    Pozostalych grupowiczow prosze o wyrozumialosc - regularnie co pewien czas
    trafia sie w mojej firmie czlowiek ktory uwaza sie za alfe i omege
    zazwyczaj pieprzac glupoty wciska mi ciemnote. kwadrans wyjasniania i
    uzupelniania mu wiedzy w zakresie ktorej sie ze mna kloci i przyznaje mi
    racje (albo i nie i dalej idzie w zaparte).

    Chcesz scignac producentow/importerow? zajmij sie zywnoscia - tam jest duzo
    wiecej walkow i tam bedziesz mial zajecie.

    milego dnia