    From: Wojciech Bancer <p...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kazirodztwo - interpretacja przepisu
    Date: Tue, 7 May 2013 12:11:32 +0200
    <g...@n...chmurka.net> <km8cju$7kq$1@node1.news.atman.pl>
    <5187b886$0$1257$65785112@news.neostrada.pl>
    <km8ddm$8g8$1@node1.news.atman.pl> <s...@p...org>
    <kmaj5r$fto$1@node1.news.atman.pl>

    On 2013-05-07, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wrote:

    [...]

    > Owszem. Ale czyżbyś chciał twierdzić, że należy dążyć do tego, by było
    > więcej nieuleczalnie chorych ludzi?

    Chcę twierdzić, że nie każda choroba genetyczna to jest "koniec świata" i można sobie

    życie poukładać i o ile rodzice mają pełną zdolność do czynności prawnych, to powinni

    móc się na dziecko zdecydować bez tekstów jakie raczyłeś pieprznąć wyżej.

    Ja rozumiem, że miałeś pewnie na myśli osoby które są obciążeniem dla społeczeństwa
    i nie radzące sobie w życiu, ale tego nie da się zweryfikować na poziomie "zróbmy
    sobie
    dziecko".

    --
    Wojciech Bańcer