    From: panda <p...@n...net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kapturowy Strasburg
    Date: Wed, 01 Mar 2006 03:59:59 GMT

    Zloz wniosek do Ministra Spraw Zagranicznych o stwierdznie niewaznosci
    Konwencji.

    Jako podstawe podaj tajnosc ich porcedury sprzeczna z polska konstytucja
    (zakazane tajne organizacje).

    Rozeslij kopie (tylko po polsku) po ambasadach.

    Masz ciekawszy przypadek niz myslisz.

    Mozesz pobawic sie z nimi ze ho ho.

    On Fri, 24 Feb 2006 08:35:16 +0100
    "boukun" <b...@n...pl> wrote:

> [...]
    > ponioslem, jest prawomocny. W wyroku tym nie przyznano mi zadnego
    > zadoscuczynienia za straty moralne, uzasadniajac, iz samo uznania za Niemcy
    > naruszyli Konwencje powinno byc dla mnie satysfakcjonujace. W ponizszym
    > pismie nie ma nazwisk tych pieciu sedziow (najprawdopodobniej zydowskich
    > kaplanow) Wysokiej Izby, ktorzy moj wniosek odrzucili. Nie otrzymalem tez
    > zadnej tego rodzaju decyzji ani postanowienia. Nie ma ich takze na stronach
    > internetowych Trybunalu. Informowane tam jest tylko, ze wyrok z 25.
    > pazdziernika 2005 osiagnal final w dniu 15. lutego 2006
    rtal=hbkm&action=html&highlight=58453/00&sessionid=5
    923632&skin=hudoc-en.