  • 1. Data: 2002-07-02 15:21:43
    Temat: Kanary
    Od: "MeW@sh" <m...@b...com.pl>

    Ostatnio zostalem zlapany w autobusie miejskim na przejezdzie bez biletu,
    aczkolwiek uwazam ze nie slusznie poniewaz mialem bilet lecz nie skasowany.
    Czy jesli sie odwolam to bede mial jakies szanse? Czy 7-o dniowy termin
    obnizonej platnosci bedzie zawieszony na czas rozpatrywania mojej sprawy?
    Pozdrawiam
    Milosz

  • 2. Data: 2002-07-02 16:13:21
    Temat: Re: Kanary
    Od: radnor <r...@d...pl>

    On Tue, 2 Jul 2002 17:21:43 +0200, "MeW@sh" <m...@b...com.pl>
    wrote:

> [...]
    >Czy jesli sie odwolam to bede mial jakies szanse? Czy 7-o dniowy termin
    >obnizonej platnosci bedzie zawieszony na czas rozpatrywania mojej sprawy?
    Do przejazdu autobusem upoważnia skasowany bilet. czy mając nie
    wypisane prawo jazdy podczas kontroli też będziesz się kłucił?

    > Pozdrawiam
    > Milosz

    Ranger Radnor
    #klasyka Bomb Squad

    --
    +-< r...@g...pl >-------------------------------------------------+
    pl.rec.gry.komputerowe.klasyka ICQ UIN #45007845

  • 3. Data: 2002-07-02 19:04:18
    Od: "AndY" <a...@w...pl>

    > Do przejazdu autobusem upoważnia skasowany bilet. czy mając nie
    > wypisane prawo jazdy podczas kontroli też będziesz się kłucił?

    Nie wiem czy w tym problem ale jesli (a czesto to obserwuje) kanar w
    momencie zamkniecia drzwi podlatuje do kasownika i lapie go reka
    unimozliwiajac juz ludziom kasowanie to lekkie przegiecia sa ...
    Ostatnio czepil sie jakiej babci ktora zjeb....la go jak psa :) i slusznie
    bo stara babcia ledwo usiadla , wyjela torebke (jeszcze miela wnuczke mala
    miedzy nogami) otworzyla ja a kanar podchodzi i bileciki prosze ...
    Czasami przeginaja po prostu (nie byloby tego chamstwa gdyby placona pensje
    mieli od pracy a nie od wypisanej i wyegzekwowanej kary ) :(((

    AndY

  • 4. Data: 2002-07-03 08:25:39
    Od: "Michal Talaga" <m...@b...com.pl>

    > Czasami przeginaja po prostu (nie byloby tego chamstwa gdyby placona
    pensje
    > mieli od pracy a nie od wypisanej i wyegzekwowanej kary ) :(((

    Tez mialem przypadek, gdzie nie zdazylismy odbic biletu, ale sadze ze
    placenie "od pracy" nic nie zmieni, bo i tak beda liczyc na lapowki.

    --
    Michal
    UIN 3166190

  • 5. Data: 2002-07-03 08:29:59
    Od: "AndY" <a...@w...pl>

    > pensje
    >

    > Tez mialem przypadek, gdzie nie zdazylismy odbic biletu, ale sadze ze
    > placenie "od pracy" nic nie zmieni, bo i tak beda liczyc na lapowki.

    W Londynie placa kanarom za robote a nie procentowo od zlapanych ludzi i
    konduktorzy sa mili i usmiechnieci a jak mnie zlapali ze jechalem na bilecie
    nie na ta strefe to mi powiedzial ze jade na zlym bilecie i zebym pilnowal
    tego bo sie moze skonczyc to kara ... Bylem w szoku ...

    AndY

  • 6. Data: 2002-07-03 08:33:26
    Od: <p...@p...onet.pl>

    ostatnio czytalem regulamin obowiazujacy w Lodzi - pasazer ma obowiazek
    skasowac bilet niezwlocznie po wejsciu do pojazdu jednak nie pozniej nicz przed
    dojazdem do nasteonego przystanku POPIERAM

  • 7. Data: 2002-07-03 10:03:55
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Wed, 3 Jul 2002, AndY wrote:
    [...]
> [...]
    >+ nie na ta strefe to mi powiedzial ze jade na zlym bilecie i zebym pilnowal
    >+ tego bo sie moze skonczyc to kara ... Bylem w szoku ...

    Ależ owszem, nie trzeba jechać do Londynu. Wystarczy poczytać
    opisy (choćby w gazetach) kontroli w pociągach !
    [Konduktor do pasażera, posiadającego wykupiony bilet miesięczny]:
    "niech Pan podpisze, bo jak R[...] Pana skontrolują to zapłaci Pan
    karę !"

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 8. Data: 2002-07-03 10:30:23
    Od: radnor <r...@d...pl>

    On Tue, 2 Jul 2002 21:04:18 +0200, "AndY" <a...@w...pl> wrote:

    >momencie zamkniecia drzwi podlatuje do kasownika i lapie go reka
    >unimozliwiajac juz ludziom kasowanie to lekkie przegiecia sa ...
    o tym mowy w pytaniu nie było, jedynie o nie skasowanym bilecie.

    Ranger Radnor
    #klasyka Bomb Squad

  • 9. Data: 2002-07-03 12:15:49
    Od: "Monika Gibes" <i...@p...wp.pl>

    Użytkownik <p...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:7...@n...onet.pl...
> [...]
    przed
    > dojazdem do nasteonego przystanku POPIERAM

    Taka sytuacja, choć nieusankcjonowana regulaminem, istnieje w Jastrzębiu
    Zdroju. Tam kontrolerzy "aktywują się", wsiadając do autobusu (pierwszymi
    drzwiami - pozostałe zostają zamknięte). Gdy oni to robią, kierowca wyłącza
    kasowniki. Osoby, które wsiadły na tym samym przystanku co kontrolerzy nie
    są sprawdzani. Pozostali wyciągają bilety. Osoby które chciały kupić bilet,
    ale kierowca kazał im czekać do najbliższego przystanku, są bezpieczne.
    Tamtejsze MZK zakłada, że 2 minuty (które zwykle dzielą 2 przystanki) to
    wystarczający czas na skasowanie biletu.

    pozdrawiam

    Monika

  • 10. Data: 2002-07-03 13:32:00
    Od: "Michal Kukula" <m...@a...net.pl>

    > Taka sytuacja, choc nieusankcjonowana regulaminem, istnieje w Jastrzębiu
    > Zdroju. Tam kontrolerzy "aktywuja sie", wsiadajac do autobusu (pierwszymi
    > drzwiami - pozostale zostaja zamkniete). Gdy oni to robia, kierowca
    wylacza
    > kasowniki. Osoby, które wsiadly na tym samym przystanku co kontrolerzy nie
    > sa sprawdzani.

    Dokladnie taka sama procedura w Rzeszowie.

    Michal.