  • Data: 2009-03-20 15:33:01
    Temat: Re: Kamera i mikrofon w punkcie usługowym
    Od: fArmer <B...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > czemu ma to służyć ?
    > wytłumacz mi przed czym cie to zabezpieczy ?

    Mnie to po nic, ale w firmie w której pracuje jest coś takiego. Ciekaw
    jestem po prostu czy szef nie przegiął pały.
    Swoją drogą nagrywanie rozmowy może rozwiązać kwestie sporne między
    obsługą a klientem (zdarza się że klient wmawia nam słowa których nie
    mówiliśmy, szczególnie jak schrzanił projekt ;) )
    Mikrofon jest zsynchronizowany z kamerą - dźwięk i obraz nagrywane są
    jeśli tylko coś się pojawi w zasięgu kamery.