  • 11. Data: 2006-03-22 13:13:31
    Temat: Re: Kafka w polskim sądzie
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Renata Gołębiowska napisał(a):
    > A dlaczego właściwie na skrytkę miałoby się nie dać?

    bo przepisy nie przewidują...

    KG

  • 12. Data: 2006-03-22 13:15:02
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl> naskrobał/a w
    waw.pl:

    > problemów:) A skrytka była specjalnie otwierana do tej sprawy.
    > Pytali o adres do korespondencji, więc założyliśmy skrytkę, nic nie
    > mówili, że tak nie może być.

    A nie można było podac aktualnego adresu zamieszkania?

    > A dlaczego właściwie na skrytkę miałoby się nie dać?

    Bo skrytka nie pokwituje odbioru.

  • 13. Data: 2006-03-22 13:39:13
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    On 2006-03-22, Goomich <g...@u...to.wp.pl> wrote:

    > A nie można było podac aktualnego adresu zamieszkania?

    Dasz gwarancję, że dresy go nie poznają?

    > Bo skrytka nie pokwituje odbioru.

    W skrytkę wkłada się zawiadomienie, wezwanie odbiera się i kwituje w
    okienku.

    Renata

  • 14. Data: 2006-03-22 21:40:30
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Renata Gołębiowska napisał(a):

    > Dres siedzi w areszcie, ma iść na rozprawę, a tu zamiast dresa doprowadzić
    > za kreszowy dresik na sale, daje mu się przepustkę. Trzeba być
    > debilem, żeby sądzić, że jak dres dostanie przepustkę z więzienia, to
    > spędzi ją na sali sądowej.

    Prawdę mówiąc nie wierze w to co piszesz. Domyślam sie że chodzi raczej
    o jednorazowy zbieg przepustki - udzielonej skazanemu w innym celu niż
    stawienicwto na rozprawie - i terminu rozprawy.

    > Chyba nigdy nie miałeś żadnego procesu:)

    Uczestniczyłem już w tysiącach procesów.

    > Czy sędzia musi o tym wspomnieć w wyroku? Czy jeśli mówi "Należy się
    > 100zł, zgodnie z oceną poniesionych strat przez poszkodowanego", tzn.,
    > że należy się 100zł, czy 100zł plus odsetki.

    Nie musi być tego w wyroku, zwłaszcza w sprawie karnej. Ale w takim
    wypadku masz wygraną sprawę cywilną o odsetki.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    "Gdy nie wiemy czegoś w ogóle, bądź wiemy mało - jesteśmy skłonni do
    podstawiania uczuć w miejsce rozumu"

  • 15. Data: 2006-03-22 22:41:09
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    On 2006-03-22, Johnson <j...@n...pl> wrote:

    > Prawdę mówiąc nie wierze w to co piszesz. Domyślam sie że chodzi raczej
    > o jednorazowy zbieg przepustki - udzielonej skazanemu w innym celu niż
    > stawienicwto na rozprawie - i terminu rozprawy.

    Prawda, że trudno uwierzyć? Ja też miałam oczy okrągłe ze zdumienia,
    ale jako, że znam relację z pierwszej ręki mojego męża, który jest
    dość przytomny i rozgarnięty, a wszystko działo się wczoraj, więc
    ciężko zapomnieć i pokręcić w tak krótkim czasie, to wierzę.

    Renata