    From: Konefka <k...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: KUPNO MIESZKANIA-co sprawdzic??
    Date: Tue, 05 Aug 2003 16:11:45 +0200

    > Musisz tez sprawdzic, czy dzial III i IV ksiegi wieczystej jest wolny
    >
    > gdzie to mozna sprawdzic ?? I czy to cos kosztuje??
    >
    > pzd
    >
    > Am

    Ksiegi wieczyste sprawdza sie w sadzie (wydziel ksiag wieczystych), ale
    musisz miec nr ksiegi, abys mogl ja obejrzec (jesli jestes z Wawy to ul.
    Solidarnosci).
    Jeszcze jedno, sprawdz plan zagospodarowania przestrzeni, bo za pol roku
    moga ci tuz pod blokiem wybudowac autostrade lub krematorium (urzad gminy -
    geodezja).
    Jesli nie jest to mieszkanie hipoteczne tylko spoldzielczo-wlasnosciowe, to
    musisz spytac sie w spoldzielni czy wyjasnione sa sprawy gruntow i czy jest
    mozliwosc zalozenia ksiegi wieczystej.

    pozdrawiam
    Konefka