eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJysk i reklamacje - czy są jakieś szanse? › Re: Jysk i reklamacje - czy są jakieś szanse?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jysk i reklamacje - czy są jakieś szanse?
    Date: Mon, 27 Oct 2008 09:36:09 +0100
    Organization: Onet.pl
    Lines: 27
    Message-ID: <ge3uhp$5ki$1@news.onet.pl>
    References: <ge2d7o$km5$1@atlantis.news.neostrada.pl> <ge3r74$fj1$1@inews.gazeta.pl>
    <a...@z...router>
    NNTP-Posting-Host: dpe43.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1225096569 5778 83.24.138.43 (27 Oct 2008 08:36:09 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...onet.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 27 Oct 2008 08:36:09 +0000 (UTC)
    X-Sender: A2zNb+iyGzNLOZcnZKe0qTi6JhWh3FyC
    In-Reply-To: <a...@z...router>
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.17 (Windows/20080914)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:560417
    [ ukryj nagłówki ]

    Marcin Debowski pisze:
    > Dnia 27.10.2008 slawek <s...@b...pl> napisał/a:
    >> Użytkownik "Monika" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    >> news:ge2d7o$km5$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    >>> Tak krotko : Kupiliśmy stół LIVA plus krzesła w Jysk. Wszystko pięknie
    >>> cacy oddane do stolarza w celu polakierowania by było trwalsze. Po
    >>> miesiącu stół zaczał się rozchodzić przy brzegu na łączeniu klepek.
    >> Zmieniłaś specyfikację przedmiotu ;) i teraz to sobie możesz reklamować ;P
    >> nikt ci nie uzna i RACJA ! w celu oszczędzenia nerwów, kłopotów, zdrowia,
    >> czasu i pieniędzy radzę u stolarza stół naprawić i o wszystkim zapomnieć (
    >> do czasu kolejnych zakupów ).
    >
    > Reklamacja z tyt. niezgodności i sprzedawca ma obowiązek wykazać, że
    > usterka powstała z winy konsumenta po wydaniu towaru. Tu niczego takiego
    > nie wykazał a związek "rozejścia się klepek" z polakierowaniem nie jest
    > oczywisty. To, że klient coś zrobił z towarem nie ma znaczenia, o ile nie
    > jest to powodem usterki lub/i nie powoduje niemożności zdiagnozowania
    > usterki.


    Wykazywać, to on ma obowiązek przed sądem. Teraz po prostu nie uznał
    reklamacji, a jak się konsumentowi nie podoba, to droga do sądu jest
    otwarta.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1