  • Data: 2010-02-01 17:20:53
    Temat: Re: Jutro w Warszawie 2.02 proces Klaudiusza Wesolka
    Od: Roman Rumpel <r...@s...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-02-01 12:25, Andrzej Lawa pisze:

    > 288KK za mazanie po murze??

    Też uwazam, ze to przesada,ale spokojnie da się zastosować. NIe ma
    oddzielnego typu, ani nie ma kontratypu.

    > Na ile wycenili usunięcie napisu? 250zł i jeden grosz? ;->

    Nie wiem, na ile wycenili, w tym konkretnym przypadku, ale kilka dni
    temu, bodajże na gazeta.pl był artykuł o firmie w tym sie
    specjalizującej i podali cenę kilka tysięcy.
    Googiel wyrzuca ceny ok 80 zł/m2.

    --
    Jak kogoś pozywasz, to oskarżony nie składa odpowiedzi na wniosek,
    tylko przedstawia apelację. Apelacja musi być wniesiona przez