    From: "Mariusz" <p...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jestem podejrzany
    Date: Sun, 8 Dec 2002 17:30:48 +0100

    Jeżeli chodzi o odciski palców na kierownicy to raczej ich tam nie bedzie
    gdyż kierownica posiada chropowatą, porowatą powierzchnie i nie ma
    mozliwości zabezpieczenia jakichkolwiek linii papilarnych. Odciski mozna
    zdjąć z gładkich i suchych powierzchni. Z tego co wiem nie zabezpieczono na
    miejscu żadnych odcisków palców.