  • 1. Data: 2009-06-17 20:15:38
    Temat: Jest uzasadnienie wyroku mojej apelacji
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    w sprawie "O Żydach" i paserstwo programów komputerowych.

    Tu jest link http://www.scribd.com/doc/16526999/Uzasadnienie-wyro
    ku-apelacyjnego

    Zainteresowanym proponuję przejść od razu do części uzasadnienia wyroku, żeby
    nudniejszą część niepotrzebnie nie wałkować.

    boukun

  • 2. Data: 2009-06-17 20:32:16
    Temat: Re: Jest uzasadnienie wyroku mojej apelacji
    Od: "Piotr C." <k...@...m.a.i.l.c.om>

    boukun wrote:
> [...]
    >
    > Zainteresowanym proponuję przejść od razu do części uzasadnienia wyroku,
    > żeby nudniejszą część niepotrzebnie nie wałkować.

    Gratulacje... a swoją drogą, mógłbyś przytoczyć owe wypowiedzi? Jestem
    bardzo ciekawy za co można iść siedzieć ;)

    P.

  • 3. Data: 2009-06-17 20:48:49
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Użytkownik "Piotr C." <k...@...m.a.i.l.c.om> napisał w wiadomości

    ku-apelacyjnego

    > Gratulacje... a swoją drogą, mógłbyś przytoczyć owe wypowiedzi? Jestem bardzo
    > ciekawy za co można iść siedzieć ;)
    >
    > P.

    Tam w tym samym serwisie powinna być moja apelacja, o jest tu
    http://www.scribd.com/doc/13672872/Apelacja?secret_p
    assword=2lf4ad6zb4hjzjxpnx4h
    a i wyrok pierwszej instancji jest na moim blogu o tym postępowaniu informującym
    http://boukun-pl.blogspot.com/

    PS. W sprawie tzw. paserstwa programów komputerowych wcale tak dobrze nie wyszło
    i sąd apelacyjny też jaja sobie robi, chcąc zmusić mnie, żebym udowadniał swoją
    niewinność. Tu wiadome lobby trzyma łapki na tym procederze organów ścigania.
    Bez Strasburga i tak się nie obejdzie.

    boukun

  • 4. Data: 2009-06-17 21:37:22
    Od: Michał <r...@x...cy>

    boukun pisze:
    > http://www.scribd.com/doc/16526999/Uzasadnienie-wyro
    ku-apelacyjnego

    "(..) wzywanie go przez organy ścigania czy wymiaru sprawiedliwości do
    okazania tychże, w żądnym razie nie złamało zasady domniemania
    niewinności, bo zwracano się do oskarżonego nie o dostarczenie dowodów
    jego winy a o dowody legalności zakupu programów, a są to dwie
    odrębne kwestie."

    Przepraszam, co to za bzdury? Sąd doszedł do przekonania, że domniemanie
    winy przejawia się żądaniem dostarczenia dowodów _winy_ przez
    oskarżonego? Gosh, może zrzutkę na jakiś podręcznik logiki zrobimy, bo
    zdaje się wymiar sprawiedliwości coś niedomaga finansowo.

    --
    pzdr, Michał
    http://finances.pl/

  • 5. Data: 2009-06-17 21:52:29
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl>

    Michał <r...@x...cy> pisze:

> [...]
    > przez oskarżonego? Gosh, może zrzutkę na jakiś podręcznik logiki
    > zrobimy, bo zdaje się wymiar sprawiedliwości coś niedomaga finansowo.

    No przecież żądano tylko dowodów niewinności :-)

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@o...eu : A...@g...com
    Przeludnienie świata doprowadziło do tego,

  • 6. Data: 2009-06-18 07:38:03
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

> [...]
    żeby
    > nudniejszą część niepotrzebnie nie wałkować.

    Sad I instancji zagonil sam siebie w kozi rog. Sedzie nie zajarzyl roznicy
    pomiedzy judaizmem a byciem zydem. Niezle. Tak trzymac.

    Tylko jedna sprawa. Szkoda czasami czasu na naprawienia naszego systemu i
    walczenie z machina niesprawiedliwosci, korupcji a wszystko w majestacie
    "prawa"

    Icek

  • 7. Data: 2009-06-18 08:58:19
    Od: Michał <r...@x...cy>

    Andrzej Adam Filip pisze:
    > No przecież żądano tylko dowodów niewinności :-)

    Jeśli takie rodzynki wypisuje z całą powagą sąd odwoławczy to nawet nie
    chcę czytać co wydaliła z siebie pierwsza instancja.

    --
    pzdr, Michał
    http://finances.pl/

  • 8. Data: 2009-06-18 09:05:26
    Od: spp <s...@o...pl>

    Michał pisze:

    > Jeśli takie rodzynki wypisuje z całą powagą sąd odwoławczy to nawet nie
    > chcę czytać co wydaliła z siebie pierwsza instancja.

    Proponuję jednak przeczytać tekst apelacji.

    To bokun zarzucił sądowi iż przerzucił na niego obowiązek udowadniania
    swojej niewinności bo sąd zażądał dowodów na legalność posiadanego
    oprogramowania.

    Wtedy uzasadnienie jest jak najbardziej prawidłowe i logiczne.

    --
    spp

  • 9. Data: 2009-06-18 09:27:55
    Od: Michał <r...@x...cy>

    spp pisze:
> [...]
    > oprogramowania.
    > Wtedy uzasadnienie jest jak najbardziej prawidłowe i logiczne.

    Mógłbyś rozwinąć swoją myśl?

    Ja widzę w uzasadnieniu skierowania do ponownego rozpatrzenia zarzutu
    dot. oprogramowania jedynie, że wyrok sądu pierwszej instancji jest
    "niespójny i niezrozumiały _w zakresie przyjętej wysokości łącznej
    szkody_" co stało się powodem skierowania do ponownego rozpatrzenia.

    Za to argumentując, że sąd pierwszej instancji nie kierował się
    domniemaniem winy druga instancja argumentuje nie wiedzieć czemu, że
    art. 23 uopaipp został wyłączony w stosunku do programów komputerowych.
    Bynajmniej w apelacji nie widzę by oskarżony apelował w oparciu o
    dozwolony użytek lecz podnosił zarzut domniemania niewinności a więc
    braku dowodów winy.

    Jak rozumiem brak dowodów niewinności uznano za (być może jedyne) dowody
    winy, co jest klasycznym przykładem domniemania winy.

    --
    pzdr, Michał
    http://finances.pl/

  • 10. Data: 2009-06-18 09:40:18
    Od: kuba <j...@g...com>

    Michał pisze:

> [...]
    > Bynajmniej w apelacji nie widzę by oskarżony apelował w oparciu o
    > dozwolony użytek lecz podnosił zarzut domniemania niewinności a więc

    Na stronie 39 apelacji na samym dole skarżący przytacza argument, że
    działał w granicach dozwolonego użytku osobistego i do tego odnosi się
    druga instancja.

    pozdrawiam
    kuba