  • Data: 2023-08-20 14:07:28
    Temat: Re: Jest pan "uczestnikiem interwencji"
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 20.08.2023 o 10:39, Shrek pisze:

    > Najprościej prosząc o podanie powodu legitymowanie. Jeśli powodem
    > legitymowania jest odmowa legitymowania to od razu widać że komuś się
    > styki w algorytmie przepaliły i wpadł w pętle - inaczej mówiąc rozum mu
    > się zawiesił:P

    Jeśli nawet, to trwając w uporze nic nie osiągniesz.

    > Sądy są generalnie innego zdania.

    Wiesz, tych kilka wyroków - bierzesz pod uwagę, ze dziennie jest
    dokonywanych kilkadziesiąt tysięcy legitymowań.

    > No patrz - a audytor trafia takich co akcję;)

    Już kiedyś tu pisałem czemu. Nie chce mi się kolejny raz. Co do zasady
    nie ma co go legitymować, bo to idiota. Ale jeśli już, to po protu
    zrobić całą procedurę w kierunku art. 130§2 kk albo §3. Ale w takim
    wypadku legitymowanie jest tylko początkiem. Jeśli gość jeździ i
    fotografuje jakieś obiekty ważne dla obronności, to pewnie gdzieś te
    dane gromadzi. Kwestia do zbadania, czy przykładowo wystawia te dane
    gdzieś w internecie pomagając temu wywiadowi w identyfikacji celów.
    Teraz ma być jakaś ustawa o zakazie fotografowania zresztą.
    --
    (~) Robert Tomasik