eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJeden rok do niszczarki => jak szybko odrodziłaby sie Hydra? › Re: Jeden rok do niszczarki => jak szybko odrodziłaby sie Hydra?
  • Data: 2018-12-21 11:46:07
    Temat: Re: Jeden rok do niszczarki => jak szybko odrodziłaby sie Hydra?
    Od: "Stokrotka" <o...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ANKIETA:
    > Głosujcie: Jak szybko po takim radykalnym kroku odrodziłaby się sądowa
    > Hydra i znów doszlibyśmy do średnio półtora roku oczekiwania na pierwszy
    > termin?

    Tak się nie robi reformy sądownictwa.
    To niesprawiedliwe.
    Ja jestem pszeciwko sądom, za likwidacją sądownictwa,
    ale innymi metodami.
    Należy tak stanowić prawo, by sądy nie były potszebne.
    Np w prawie pracy powinno być płacone co tydzień, jak w Ameryce.
    Wtedy jak nie zapłaci, tracę tydzień zapłaty, a nie miesięc,
    wieszam psy na byłym pracodawcy, i nie idę do sądu,
    bo szkoda życia itp.

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)