    From: "Icek" <i...@d...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jazda po spożyciu.
    Date: Sat, 20 Jun 2009 09:51:27 +0200

    > A może idąc sobie po pijaku zobaczył stojące auto i uznał, że czas się
    > przekimać? ;)
    > Winę trzeba udowodnić, niekoniecznie będąc złapanym na gorącym uczynku.
    > Nadal złośliwie obstaję przy stanowisku, że siedzenie za kierownicą w
    > stojącym (nawet na jezdni) samochodzie nie oznacza prowadzenia.

    no dokladnie. To jest jeden z licznych przypadkow gdzie nie dziala
    domniemanie niewinnosci. Bo do czasu jak policjant nie zlapie Cie na
    "prowadzeniu" nie powinno mu przejsc przez glowe stawianie takich zarzutow.
    Jak ma swiadka to juz jest jakis krok.

    A u nas jak to zwykle wszystko do gory nogami. Jestes pod wplywem, spisz w
    aucie == musiales prowadzic pod wplywem

    Icek