    From: Liwiusz <l...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jazda na świtłach w dzień ...
    Date: Fri, 03 Aug 2007 13:24:02 +0200

    Wrak Tristana pisze:
    > W odpowiedzi na pismo z piątek, 3 sierpnia 2007 13:14
    > (autor Liwiusz
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <f8v2nh$650$1@news.onet.pl>):

    > Taaaaaaa.. A moje auto ostatnio pali mniej. Ciekawe czemu?

    No na pewno dlatego, że jeździsz ze światłami...

    > Taaaaaaaaaaaa... Uprzywilejowane się maskują i tylko światła je wyróżniały
    > kiedyś.

    Stoisz w korku, z tyłu jedzie karetka. Nie widzisz w lusterkach
    kogutów, wiele lat temu można było ją rozpoznać po włączonych światłach.

    Swoją drogą obowiązek jazdy ze światłami faktycznie jest bezsensowny,
    skoro promować go trzeba argumentami typu "Taaaaaa..." i dalej irona,
    która z logiką ma niewiele wspólnego...

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz