  • 11. Data: 2006-10-22 22:31:08
    Temat: Re: Jakies chore nie porozumienie ! Co robic ?
    Od: "zielony" <z...@z...pl>

    > -Konto jest na falszywe nazwisko?
    >

    > Konto jest na mnie !

    Zaraz, zaraz konto bankowe na mnie ! A konto na Allegro na typowego: JAN
    KOWALSKI. Wiec jakas wymyslona osoba...

  • 12. Data: 2006-10-23 04:16:45
    Od: stern <s...@0...pl>

    zielony napisał(a):

    > Zaraz, zaraz konto bankowe na mnie ! A konto na Allegro na typowego: JAN
    > KOWALSKI. Wiec jakas wymyslona osoba...

    podsumowujac,
    konto na allegro, użyte do transakcji jest na wymyśloną osobę, a kasa
    wpłynęła na Twoje konto?

    poddaj się dobrowolnie karze, będzie niższa.
    --
    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911

  • 13. Data: 2006-10-23 18:34:20
    Od: "zielony" <z...@z...pl>

    Użytkownik "stern" napisał w wiadomości

    > podsumowujac,
    > konto na allegro, użyte do transakcji jest na wymyśloną osobę, a kasa
    > wpłynęła na Twoje konto?

    Jak pisalem wczesniej, mieszkanie co roku wynajmowal ktos jeszcze, skrzynek
    pocztowych nie bylo, listy trafialy doslownie pod drzwi, wiec rownie dobrze
    tak mogl trafic kod aktywacyjny z allegro. A kolega poprosil tylko o wplate
    kasy na moje konto. Nie wnikalem o co chodzi.

  • 14. Data: 2006-10-23 20:36:32
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "zielony" <z...@z...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > tak mogl trafic kod aktywacyjny z allegro. A kolega poprosil tylko o wplate
    > kasy na moje konto. Nie wnikalem o co chodzi.

    Na przyszłość będziesz wiedział, ze pewnych przysług się po prostu nie czyni i
    już. Pół biedy, jeśli Twój kolega potwierdzi taki stan rzeczy. Wówczas sprawa
    może się rozejść po kościach. Ale jeśli nie, to po prostu Twoja opowieść
    zostanie najpewniej potraktowana jako linia obrony i tyle. Jeśli nawet sąd da
    wiarę, ze współdziałała z Tobą jakaś tam druga osoba, to i tak Ty dostaniesz za
    współsprawstwo, bowiem użyczyłeś swojego konta. Co więcej później, jak Policja
    pytała, to się tego wypierałeś. Policja właściciela konta wcześniej czy później
    ustali. Bo to kwestia pewnej procedury papierkowej, która trwa. Wówczas, łącząc
    to z informacją o tym, ze Ty mieszkałeś wówczas pod tym adresem raczej
    wątpliwości nikt mieć nie będzie.

  • 15. Data: 2006-10-23 21:09:40
    Od: "zielony" <z...@z...pl>

    > Na przyszłość będziesz wiedział,

    <ciach>

    Boze..... OK rzeczywiscie bede wiedzial ze nie wkladac palcow do kontaktu.
    Po to pisze na te grupe, aby ktos podal mi jakas wskazowke co robic ? Jak
    teraz z tego wyjsc ? Jak to zalatwic najlepiej ? Prosze o jakies konkrety,
    to ze zle zrobilem udostepniajac konto, to juz wiem.

  • 16. Data: 2006-10-23 23:42:15
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    zielony napisał(a):

    > Jak pisalem wczesniej, mieszkanie co roku wynajmowal ktos jeszcze, skrzynek
    > pocztowych nie bylo, listy trafialy doslownie pod drzwi, wiec rownie dobrze
    > tak mogl trafic kod aktywacyjny z allegro.

    Kod aktywacyjny z allegro "przychodzi" za potwierdzeniem odbioru.

    --
    Kaja

  • 17. Data: 2006-10-24 14:04:19
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    > tego wyjsc ? Jak to zalatwic najlepiej ? Prosze o jakies konkrety, to ze zle
    > zrobilem udostepniajac konto, to juz wiem.

    Teraz, to juz porady musisz szukać nie na grupie, ale u adwokata.

  • 18. Data: 2006-10-24 14:34:01
    Od: Marcin Żyła <m...@m...com>

    Kaja napisał(a):

    > Kod aktywacyjny z allegro "przychodzi" za potwierdzeniem odbioru.

    Yhym. w wersji dla blondynek prawdopodobnie tak.
    MZ