  • Data: 2008-08-16 09:06:50
    Temat: Re: Jakie obywatelstwo?
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik wrote:

    > Użytkownik "Andrzej_K" <n...@b...tak.pl> napisał w wiadomości

    > Na pewno powinno posiadać polskie obywatelstwo. cny posiada białoruskie,
    > to trzeba by było znać przepisy białoruskie w tej materii, bo różne kraje
    > mają to różnie unormowane.

    Chyba nie do końca na pewno. Przypomina mi się historia Polaka i Bułgarki
    (niestety nie pamiętam gdzie o tym czytałem, chyba na żółtych stronach RP)
    mieszkających w Bułgarii, gdzie dziecko nabyło obywatelstwo bułgarskie,
    jako że rodzice nie zdecydowali w ciągu ileś tam czasu (pół roku) jakie
    obywatelstwo ma mieć ich dziecko, więc jako default dostało ob. kraju w
    którym mieszkali.

    p. m.