  • Data: 2003-11-12 07:10:01
    Temat: Re: Jakie mam szanse w sadzie? -ciekawe i dlugie
    Od: "Wirtualna" <p...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    580 KC
    1. dostarczenie na rzecz i na koszt gwaranta
    3. niebezpieczenstwo przypadkowego uszkodzenia badz utraty rzeczy ponosi
    gwarant

    u ciebie pozostaje roszczenie do gwaranta (w tym przypadku sprzedawcy).
    a co on ma do poczty, to nie twoje zmartwienie

    w sadzie proces o tak niewielka kwote w mojej opinii EKONOMICZNIE jest
    raczej nieuzasadniony - poniesiesz jedynie niewymierne koszty w postaci
    straconego czasu i innych wydatkow, ktorych sad pozniej ci nie zasadzi.
    chyba, ze proces ma miec charakter dydaktyczny dla ktorejs ze stron ;-)

    W,