    From: "rezist.com" <r...@s...us>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jakie mam szanse na pozwolenie na broń?
    Date: Mon, 09 Oct 2006 08:33:15 +0200

    > To co powinienem zrobic?

    Ciac cytaty.

    > Nie mam zwyczajnie zamiaru byc znow ofiara bandytyzmu.

    Czy istnieja jakiekolwiek przeslanki, swiadczace o tym ze grozi
    Ci jakis wpierdol czy masakra, za to ze poszedles na policje?

    Czy masz tegoo dowod?
    Czy probowales podjac temat na komisariacie i Cie splawiono?

    > mial czym tego pistoletu trzymac a wiadomo ze bandziory bron maja wiec czemu
    > ja mam byc praktycznie bezbronny?

    Bo jak widac jestes do tego nieprzygotowany, bron kojarzy Ci sie
    z wielkim pistoletem, a to koszt kilku tysiecy zlotych i amunicji
    do niego - ale rozumiem ze dobrze zarabiasz i stac Cie.
    W dodatku przejdziesz badania i testy psychologiczne bez mrugniecia
    okiem

    > Co powinno mi pierwsze przyjsc do glowy w takim razie?

    A chcesz sie bronic, czy chcesz komus zrobic krzywde? Pistolet
    na ostra amunicje zazwyczaj nie sluzy do strzelania na wiwat.

    Napisano Ci juz. Masz do wyboru bron pneumatyczna, sa sruty robiace
    spore szkody. Mozesz kupic proce, masz prawo nosic przypadkowo przy
    sobie majcherek, nikt nie zabroni Ci noszenia 30 cm srubokreta, pieprzu
    w sprayu i innych gazów czy paralizatorów.

    W kazdym przypadku pozostaje kwestia Twojej sprawnosci i umiejetnosci
    w wykorzystaniu tego co pod reka, pamietaj ze w sytuacji krytycznej bron
    moze szybko zmienic wlasciciela i sam oberwiesz swoim narzedziem.

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com