  • 1. Data: 2008-05-09 12:38:12
    Temat: Jaka umowa najlepsza ....
    Od: "Ewelina" <e...@p...fm>

    Witam wszystkich, mam nadzieję że ktoś mi pomoże lub jakoś doradzi.....

    Sprawa wygląda tak:
    wróciłam niedawno do polski po paroletnim pobycie za granicą w celach
    zarobkowych, po otworzeniu skrzynki na listy zobaczyłam pismo od fiskusa
    celem zapłacenia podatku czy coś w tym stylu, bo się wzbogaciłam strasznie
    będąc za granicą - 23tys. pln
    Teraz dostałam ciekawą oferte pracy w polsce, ale jakoś nie usmiecha mi się
    płacić fiskusowi (złodziejowi).

    Chciałabym się dowiedziec jaka umowa, czy też jaka forma umowy o pracę
    byłaby dla mnie najkorzystniejsza, bo z tego co się dowiedziałam komornik
    moze mi zająć ponad połowę wynagrodzenia, a wtedy zostanie mi na życie
    600pln, więc moja praca wtedy mija się z celem.

    Proszę doradzie mi jaką umowę mam podpisać, w jakiej formie, aby nie płacić
    wogle lub jak coś to jakieś grosze....

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2008-05-09 13:09:06
    Temat: Re: Jaka umowa najlepsza ....
    Od: Maverick <k...@N...pl>

    Ewelina pisze:
> [...]
    > be^d?c za granic? - 23tys. pln
    > Teraz dosta^(3)am ciekaw? oferte pracy w polsce, ale jako? nie usmiecha mi sie^
    > p^(3)aci? fiskusowi (z^(3)odziejowi).
    >
    > Chcia^(3)abym sie^ dowiedziec jaka umowa, czy te? jaka forma umowy o prace^
    > by^(3)aby dla mnie najkorzystniejsza, bo z tego co sie^ dowiedzia^(3)am komornik
    > moze mi zaj?? ponad po^(3)owe^ wynagrodzenia, a wtedy zostanie mi na ?ycie
    > 600pln, wie^c moja praca wtedy mija sie^ z celem.
    >
    > Prosze^ doradzie mi jak? umowe^ mam podpisa?, w jakiej formie, aby nie p^(3)aci?

    A gdzie pracowalas? bo teraz ma byc abolicja podatkowa dla UK i Irlandii.

    PS? Jaka jest data na tym pismie? Moze wyslane jeszcze sprzed decyzji o
    abolicji.

    --
    Regards,
    Maverick

  • 3. Data: 2008-05-09 13:36:51
    Od: "Ewelina" <e...@p...fm>

    Byłam w Holandii

    A data na pismie jest z 20 kwietnia 2008

  • 4. Data: 2008-05-09 14:23:57
    Od: Any User <u...@a...pl>

> [...]
    > 600pln, więc moja praca wtedy mija się z celem.
    >
    > Proszę doradzie mi jaką umowę mam podpisać, w jakiej formie, aby nie płacić

    Acha, czyli fiskus jest złodziejem, a Ty próbujesz się uchronić przed
    kradzieżą, tak?

    Nie kurwa! To TY jesteś złodziejką! Okradasz swój kraj, oraz jego obywateli!

    A pomyślałaś może, że to z podatków są robione np. drogi? Służba zdrowia
    (jaka jest, taka jest, ale jest)? Szkoły? Itd.

    Uświadom sobie jedno: to TY jesteś złodziejką, a nie fiskus.

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com

  • 5. Data: 2008-05-09 14:51:34
    Od: "Ewelina" <e...@p...fm>

> [...]
    > (jaka jest, taka jest, ale jest)? Szkoły? Itd.
    >
    > Uświadom sobie jedno: to TY jesteś złodziejką, a nie fiskus.

    A POMYŚL IDIOTO CO TEN KRAJ DAŁ MI PRZED WYJAZDEM !!! MARNĄ PRACE ZA
    1000PLN, PARO MIESIECZNE KOLEJKI DO LEKARZA, DZIURAWE DROGI, itp.

    WYJECHAŁAM PO TO ABY ZAROBIĆ, NIE UKRADŁAM TYCH PIENIĘDZY W HOLANDII ANI
    NIKT MI ICH TAM NIE DAŁ, TYLKO CIĘŻKO NA NIE PRACOWAŁAM, A W ZŁODZIEJSKIM
    KRAJU JAKIM JEST POLSKA DO KTÓREGO WRÓCIŁAM BO MYSLAŁAM ŻE COŚ SIĘ
    ZMIENIŁO.... JAKIŚ URZĘDAS WYCIĄGA ŁAPE PO MOJE PIENIĄDZE !!!

    JESLI TOBIE ODPOWIADA PRACA ZA 1000PLN TO SOBIE PRACUJ.
    MOZE POPROSTU JESTEŚ MAŁO AMBITNY I OWE 1000 STACZA CI DO PIERWSZEGO I
    JESZCZE SOBIE ODKŁADASZ NA MIESZKANIE

    ŻYCZE POWODZENIA Any User .....

  • 6. Data: 2008-05-09 16:32:50
    Od: Kocureq <a...@...stopce.pl>

    Ewelina pisze:
> [...]
    > KRAJU JAKIM JEST POLSKA DO KTÓREGO WRÓCIŁAM BO MYSLAŁAM ŻE COŚ SIĘ
    > ZMIENIŁO.... JAKIŚ URZĘDAS WYCIĄGA ŁAPE PO MOJE PIENIĄDZE !!!

    To trzeba było zrezygnować z polskiego obywatelstwa i załatwić sobie
    holenderskie, wtedy to holenderski fiskus by brał od ciebie te pieniądze.

    =^;^= [ [nick][at][nick].com ] =^;^=
    / | [ GG# 1365999 ICQ# 31547220 ] | \
    (___(|_|_| [ k...@j...org ] |_|_|)___)

  • 7. Data: 2008-05-09 17:13:36
    Od: "Ewelina" <e...@p...fm>

    > To trzeba było zrezygnować z polskiego obywatelstwa i załatwić sobie
    > holenderskie, wtedy to holenderski fiskus by brał od ciebie te pieniądze.

    =

    holenderski już wzioł
    tylko dlaczego polski jeszcze chce wziążć ?

  • 8. Data: 2008-05-09 17:42:58
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Ewelina pisze:
> [...]

    Polski fiskus może wziąć swoją działkę - bez względu na obywatelstwo
    podatnika, jeśli podatnik spełnia przynajmniej jeden warunek:

    - przebywał na terytorium RP przynajmniej 183 dni w roku kalendarzowym,
    - posiada w RP centrum interesów zawodowych lub osobistych
    (*)

    Jeśli wykażesz, że oba warunki nie są spełnione, i będziesz
    potrafiła to udowodnić przed sądem, możesz kazać spadać polskiemu
    fiskusowi na drzewo ;)

    (*) podstawa prawna: ustawa o podatku dochodowym od osób fizycznych

    art. 3
    1. Osoby fizyczne, jeżeli mają miejsce zamieszkania na terytorium
    Rzeczypospolitej Polskiej, podlegają obowiązkowi podatkowemu od całości
    swoich dochodów (przychodów) bez względu na miejsce położenia źródeł
    przychodów (nieograniczony obowiązek podatkowy).

    1a. Za osobę mającą miejsce zamieszkania na terytorium Rzeczypospolitej
    Polskiej uważa się osobę fizyczną, która:

    1) posiada na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej centrum interesów
    osobistych lub gospodarczych (ośrodek interesów życiowych) lub

    2) przebywa na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej dłużej niż 183 dni w
    roku podatkowym.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 9. Data: 2008-05-09 19:11:52
    Od: "Ewelina" <e...@p...fm>

> [...]
    > osobistych lub gospodarczych (ośrodek interesów życiowych) lub
    >
    > 2) przebywa na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej dłużej niż 183 dni w

    no i tu jest własnie problem, bo mnie nie było przez prawie 4 lata
    a teraz takie coś .... :(
    więc zadam pytanie jeszcze raz:
    jaką umowe zawrzeć z pracodawcą aby komornik nie mógł zająć wynagrodzenie o
    pracę, lub jeśli by mógł już zająć to mógłby co miesiąc ściągać jakieś
    grosze ...???

    jaka forma umowy
    -o pracę
    -o dzieło
    -zlecenie

    ????

  • 10. Data: 2008-05-09 19:28:31
    Od: qwerty <q...@p...fm>

    Ewelina pisze:
    > A POMYŚL IDIOTO CO TEN KRAJ DAŁ MI PRZED WYJAZDEM !!!

    Wykształcenie, chodź w twoim wypadku można wątpić.

    MARNĄ PRACE ZA
    > 1000PLN,

    Pewnie posiadasz jakąś wiedzę, ale mało cenną.

    PARO MIESIECZNE KOLEJKI DO LEKARZA, DZIURAWE DROGI, itp.

    Zastanów się dlaczego. Przecież nie płacąc podatków skąd państwo ma wziąć
    pieniądze dla lekarzy - łapówkarzy i na nowe drogi?

> [...]
    > KRAJU JAKIM JEST POLSKA DO KTÓREGO WRÓCIŁAM BO MYSLAŁAM ŻE COŚ SIĘ
    > ZMIENIŁO.... JAKIŚ URZĘDAS WYCIĄGA ŁAPE PO MOJE PIENIĄDZE !!!

    Nie podoba się? To wracaj do swojej Holandii zapewne sprzedając narkotyki.

    > ŻYCZE POWODZENIA Any User .....

    Ja tobie życzę, abyś nauczyła się w końcu konfigurować czytnik. Może dlatego w
    Polsce dostajesz 1000zł - bo nawet najprostszych rzeczy nie potrafisz.