  • Data: 2003-02-16 01:02:49
    Temat: Re: Jaka tresc notarialnej umowy sprzedazy nieruchomosci
    Od: "Xena" <t...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Osoba znana wszem i wobec jako Julian zamieszkala pod adresem
    <j...@p...onet.pl>
    w artykule <news:ea9r4v8avp27931034t75qfkichr64dblj@4ax.com> napisala w
    ten desen:

    > Witam,
    >
    > Chodzi o to, ze notariusz chce wpisac do umowy punkt, wg ktorego ja
    > sprzedaje nieruchomosc za 50 tys. zl, chociaz mam otrzymac od
    > kupujacego 40 tys. zl. Notariusz tlumaczy to tym, ze dodal wartosc
    > hipoteki, ktora nieruchomosc jest obciazona. Uwazam, ze umowa nie
    > powinna zawierac zadnych nieprawdziwych danych. Jesli sprzedaje za 40
    > tys. to nie moze byc, ze za 50 tys.
    >
    > Moze ktos przeslac jakies przykladowe umowy?
    >
    > pozdrawiam

    I notariusz ogólnie ma racje. Nabywca placi 50 tysiecy, z czego 10 na
    splate zadluzenia hipotecznego i to moze byc zawarte w akcie
    notarialnym, jak równiez informacja o obciazeniu hipotecznym. Informacja
    o 40 tysiacach moglaby wprowadzic w blad, bo nie wiadomo co w koncu z ta
    hipoteka.

    Tatiana