eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJak zostać uczciwym Polakiem? - pytanie jak najbardziej poważne › Re: Jak zostać uczciwym Polakiem? - pytanie jak najbardziej poważne
  • Data: 2006-08-10 16:28:10
    Temat: Re: Jak zostać uczciwym Polakiem? - pytanie jak najbardziej poważne
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "skibbbi" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:1155226796.351912.80100@b28g2000cwb.googlegroup
    s.com...
    > Sp. z o.o.

    Wszystko pięknie ale na start trzeba by mieć przynajmniej 55 tys.
    50
    tys. kapitał i z pięć na opłaty. A ja niestety tyle nie mam.

    To nie za bardzo widać alternatywę. Pozostaje zarejestrować firmę
    (normalną 1os dg) na kogoś innego, żeby zdobywać rynek, a po
    spłaceniu lub przedawnieniu się dotychczasowych zobowiązań
    "przejąć ją".

    Teoretycznie są mozliwe jakieś 'układy ratalne' z ZUS, podobnie
    chyba z US, ale wiąże się to z "prześwietleniem" stanu majatkowego
    dłużnika, więc jest już na to za późno, chyba że wszystko masz
    obecnie w formie pieniędzy i możesz to łatwo "ukryć" do czasu
    podpisania tych "układów". Ale nie sądzę, aby gra była warta
    świeczki, bo to chyba mnóstwo formalności i jeszcze robią ci
    łaskę.

    Ale może ktoś jeszcze podda jakiś lepszy pomysł.

    marekz