  • 1. Data: 2006-02-01 16:20:20
    Temat: Jak zmusić policję do działania ?
    Od: "Paweł" <a...@v...pl>

    Witam.

    Kilka dni temu miał miejsce wypadek. W wypadku tym został poszkodowany mój
    krewny. W nocy został potrącony przez kierowcę i jest obecnie w stanie
    krytycznym w szpitalu. Jego stan z każdym dniem pogarsza się i nie wiadomo czy
    doczeka kolejnego dnia. Policja nic w tej sprawie nie robi i liczy, że
    przestaniemy się tą sprawą interesować. Kierowca był młodym człowiekiem z
    rodziny wpływowych osób. Nie mogę pozwolić na to żeby kolesiostwo zadziałało i
    przestępca nie poniósł żadnej kary.
    W związku z tym mam pytanie - w jaki sposób można zmusić policję do działania.
    Proszę o radę.

    Z góry dziękuję za odpowiedź.

    Mój email: a...@v...pl

    Paweł Bobrowski

  • 2. Data: 2006-02-01 16:23:08
    Temat: Re: Jak zmusić policję do działania ?
    Od: "Paweł" <a...@v...pl>

    Przepraszam, ale poszły mi dwie wiadomości przez nieuwagę.

    Paweł

  • 3. Data: 2006-02-01 17:17:55
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    Jak zmusic do dzialania? Pisemnie, to po pierwsze. Wszystko na pismie. Nie
    policje, tylko prokurature + policje. W takiej sytuacji jest mniejsze
    prawdopodobienstwo, ze ktos dzieki znajomosciom uniknie kary. Jezeli jestes
    pewien, ze dziala tu nepotyzm - zglos to do komendy glownej policji i popros
    o nadzor nad wynikami dzialan lokalnych funkcjonariuszy... moga odmowic, ale
    sprobowac nie zaszkodzi.

    Btw - moze to zbieznosc imion i nazwisk, ale czy bywasz moze czasem w
    Joachimowie-Mogilach nad Rawka? :-)

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 4. Data: 2006-02-01 18:17:41
    Od: "Paweł" <a...@v...pl>

    > Btw - moze to zbieznosc imion i nazwisk, ale czy bywasz moze czasem w
    > Joachimowie-Mogilach nad Rawka? :-)
    >
    > Pozdrawiam,
    >
    > Tiger

    Nie, pomyłka