  • Data: 2004-11-03 19:05:37
    Temat: Re: Jak "zatrzymac" prawa autorskie do pracy inzynierskiej
    Od: "Massai" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    akanid wrote:

    > przyłączam sie do pytania. interesuje mnie dokładnie to co kolegę.

    Hyhy, miła uczelnia, nie ma co...
    Rozumiem, że zamierzacie spłacić prawa uczelni? Jak chcecie sprzedawać
    "swoje" prace...
    Bo przeca promotor jest współautorem tej pracy, pomaga wam, sprawdza,
    doradza. A że robi to w ramach pracy na uczelni - właścicielem jego
    części praw jest uczelnia...

    --
    Pozdro
    Massai