  • 1. Data: 2002-03-03 22:38:50
    Temat: Jak wysokie sa kary ?
    Od: "Alchemik" <b...@p...onet.pl>

    Czesc
    Interesuje mnie jak wygladaja kary za naruszenie prawa autorskiego ? Bo np.
    umieszczam zdjecie, na swojej stronie, ale nie wiem kto jest autorem. A
    autor sie np. sam znajdzie i bedzie mial pretensje. Ile mi za to grozi ? ( w
    praktyce ;)
    Niekarany :)

  • 2. Data: 2002-03-04 14:17:18
    Temat: Re: Jak wysokie sa kary ?
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl>

    On Sun, 3 Mar 2002, Alchemik wrote:

    > Czesc
    > Interesuje mnie jak wygladaja kary za naruszenie prawa autorskiego ? Bo np.

    Poczytaj art. 79-80 oraz 114-118 PrAut.

    Max. 5 lat pozbawienia wolności albo grzywna do 3x wynagrodzenia twórcy
    (przy roszczeniach cywilnoprawnych), nie licząc przepadku egzemplarzy i
    narzędzi, obowiązku naprawienia szkody itp.

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)
    "We've got to have rules and obey them. After all, we're not savages.

  • 3. Data: 2002-03-04 18:56:23
    Od: "Leszek" <l...@m...icpnet.pl>

    To sie nazywa rutyna.Kolega pytal"w praktyce".Bo przeciez nie pojdzie
    siedziec;)

    Leszek