eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJak wyplątać się z umowy o internet - fatalna jakość usługi. › Re: Jak wyplątać się z umowy o internet - fatalna jakość usługi.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!not-for-mail
    From: Jacek_P <L...@c...edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jak wyplątać się z umowy o internet - fatalna jakość usługi.
    Date: Mon, 8 Nov 2010 21:26:17 +0000 (UTC)
    Organization: Wielka Depresja dopiero nadchodzi
    Lines: 13
    Message-ID: <ib9ptp$9us$3@srv.cyf-kr.edu.pl>
    References: <5...@y...googlegroups.com>
    <ib8q0t$c53$1@srv.cyf-kr.edu.pl> <ib8uj9$vfn$1@news.onet.pl>
    <ib98le$aia$1@news.net.icm.edu.pl>
    NNTP-Posting-Host: kinga.cyf-kr.edu.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: srv.cyf-kr.edu.pl 1289251577 10204 149.156.2.32 (8 Nov 2010 21:26:17 GMT)
    X-Complaints-To: n...@c...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 8 Nov 2010 21:26:17 +0000 (UTC)
    User-Agent: tin/1.8.3-20070201 ("Scotasay") (UNIX) (Linux/2.6.18-194.17.1.el5
    (x86_64))
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:658437
    [ ukryj nagłówki ]

    Smok Eustachy napisal:
    > Sam miałem napisać coś takiego. Pytanie pierwsze do kiedy ta lojalka?
    > Najpierw trzeba wyczerpać drogę odwoławcza, czyli zgłosić uszkodzenie,
    > reklamację a potem UKE

    Ehm, a OBAJ przeczytaliście to, co NAPISAŁEM? Sugeruję DWA zgłoszenia
    reklamacyjna, a dopiero jako ewentualne trzecie zrywanie umowy z powodu
    niedotrzymania deklarowanych parametrów.

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1