    From: Herbi <z...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jak wykąpać sąsiada?
    Date: Wed, 27 Jul 2005 10:13:29 +0200

    Dnia 27 lip o godzinie 09:36, na pl.soc.prawo, norbi napisał(a):

    > Jak nie ma liczników to jak chcesz ustalic faktyczne zużycie wody na
    > mieszkanie?

    Ryczałt jest ustalany - zdaje się ustawowo, ale tego nie jestem pewien - na
    osobę, czyli np. 6m3/os na miesiąc.
    Z doświadczenia wiem że ryczałt jest dosyć 'wygórowany" i dla potrzeb
    domowych jak najbardziej wystarcza i nie powinno się zdarzać jego
    przekroczenie. Z chwilą gdy w innym mieszkaniu przebywa więcej osób -
    logicznym jest że wzrasta zapotrzebowanie na wodę. Taki najemca "wykazuje'
    że jest u niego zameldowanych 3 domowników - gdy tymczasem przebywają u
    niego dodatkowo dwie osoby więcej - zwiększy się zużycie wody?

    > A tego nie rozumiem. Mógłbyś rozwinąć myśl?

    "Rzekome" użyte przez pytającą, sugeruje że zużycie wody jest inne, niższe
    niż przedstawiają to naszemu bohaterowi który "się stawia" że nie będzie
    płacił za kogoś.
    Po tym wnosić można że nasz 'bohater' staje się ofiarą, którą pytająca(?)
    stara się oszukać.
    No chyba że pytająca fatalnie formułuje zdania - ale to jest jej problem,
    powinna pisać czytelnie, składnie chcąc uzyskać jakąkolwiek pomoc.

    --
    Herbi
    27-07-2005 10:13:27