    From: Marcin Żyła <m...@m...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jak walczyć z nieuczciwą księgarnią internetową
    Date: Sun, 17 Apr 2005 12:39:56 +0200

    kam wrote:

    > i co?
    > zerwanie folii z książki na pewno mieści się w zakresie zwykłego zarządu

    Kwestia dskusyjna. Ale niech będzie, zasponsoruje 25zł za natańszą
    foliowaną książke w merlinie, rozfoliuj i oddaj ;-)

    > nie bardzo...

    Czy:
    "Art 10. 2 2) dotyczących nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych
    na nośnikach programów komputerowych po usunięciu przez konsumenta ich
    oryginalnego opakowania,"
    nie oznacza, że jeżeli odpakujesz program, nagranie nie możesz odstąpić
    od umowy?

    Masz co do tego zapisu jakiekolwiek wątpliwości?