  • Data: 2003-03-01 17:25:02
    Temat: Re: Jak uzyskać splatę mojej części spadku?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 1 Mar 2003, upierdliwy wrote:

    >+ Witam wszystkich.
    >+ Mam problem związany ze spadkiem.
    >+ W ubiegłym roku, na mocy postępowania spadkowego stałem sie
    >+ właścicielem 1/4 części nieruchomości. [...]
    >+ potwierdzający moje prawa do tej nieruchomości. Problem
    >+ polega na tym że zamieszkujące
    >+ nieruchomość małżenstwo ( mające również prawo do 1/4
    >+ tej własności) twierdzi że nie otrzymam od nich żadnej
    >+ spłaty z mojej części ponieważ uwazają że nie mam
    >+ do tego prawa.

    Zależy jak rozumieć twoją opinię.
    IMHO, to ty (na razie) masz prawo do 1/4 *nieruchomości*.
    Na mój gust... jakby ci zwolnili do dyspozycji 1/4 powierzchni
    (razem z prawem korzystania w 1/4 z "przyległości" typu plac)
    to nic ci płacić nie muszą.
    Albo mogą się zgodzić na czynsz (1/4 kwoty, oczywiście).
    Albo zaproponować (przed sądem) że może ty byś ich spłacił,
    to się wyniosą...

    pzdr, Gotfryd
    (współwłaściciel, nie prawnik)