  • Data: 2004-11-23 20:17:11
    Temat: Re: Jak ustalić prawo własności do budynku/działki ?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Artur Ch." <s...@r...pbz> napisał w wiadomości
    news:18ezidkhr5gjd$.dlg@elektro-instal.com...

    > Nie każdy Sąd prowadzący KW udostępni wgląd do ksiąg po podaniu nazwiska
    > czy tez adresu. Zwłaszcza te które nie są jeszcze "skomputeryzowane" ;)
    > Trzeba znać po prostu nr księgi, dopiero wtedy uzyska sie wgląd. Aby
    zdobyć
    > numer KW tak jak pisał przedpiśca, trzeba go uzyskać w ewidencji gruntów i
    > geodezji przy urzędzie miasta, gminy, czy innego tego typu urzędu ;)

    Oczywiście. Najpierw Starostwo - Wydział Geodezji. Chodziło mi o to, by w
    ważnych sprawach nie poprzestać na tym ustaleniu (bo oni tam mają dane),
    tylko potwierdzać w sądzie. Rozbieżności mogą sie utrzymywać przez wiele
    miesięcy, zwłaszcza, jak z różnych względów stan nieruchomości jest
    nieuregulowany. W KW znajdziesz przynajmniej ostrzeżenie, ze stan jest
    niezgodny z faktycznym.