  • Data: 2003-06-27 13:18:43
    Temat: Re: Jak udowodnic, ze sie jest autorem dziela?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    | Zatem stempel powinien byc po stronie, na ktorej jest tekst artykulu?
    | Ostatecznie mozna zlozyc tak kartke

    Myślisz, że wóczas nie da się wydrukować na tej kartce nic?
    | Jasne, ale kto ma podpis elektroniczny?

    Pewnie neiwiele osób, ktorym to jest potrzebne. Tobie jest. W wersji
    podstawowej przy niewygórowanej odpowiadzialności majątkowej, to na prawdę
    kilka złotych rocznie.

    | Problem nie jest teoretyczny, ale bardzo realny, wiec prosze o rade.

    Zastanawiam się. Czy gazeta, która stosowała by takie szachrajstwa długo by
    podziałała. Czy czasem nie przesadzasz? To ma być jakieś epokowe odkrycie
    warte miliony? Rozmawiałem z kolegą, który jest dziennikarzem i powiedział,
    że po prostu wysyła to mailem bez żadnych cudów. Jak któraś gazeta przestaje
    płacić, to im nie wysyła i tyle.