  • Data: 2009-09-27 11:16:51
    Temat: Re: Jak to jest z tą kaucją
    Od: "Kret z domu" <maytki(malpa)@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Użytkownik "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> napisał w
    >wiadomości news:h9nbuv$4bs$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > Z powodu nie działania Eliksiru pieniądze nie dotrą na rachunek sądu, ale
    > dzięki bankowości internetowej można wykonać przelew, pieniądze zejdą z
    > konta nadawcy i można wydrukować potwierdzenie transakcji.

    Nie każdy bank zdejmuje kasę w weekend...
    No ale skąd wziąść taką kasę to już wiem
    Tylko trochę mnie dziwi że w większości operacji bankowych wymagana jest
    fizycznie kasa na koncie "odbiorcy" a sądowi wystarczy potwierdzenie
    wysłania które można sobie w 10min stworzyć w programie graficznym... wyjść
    z aresztu i zniknąć.

    No dobra a komu się to potwierdzenie wniesienia wpłaty wręcza by wyjść ??

    Posterunkowy Kowalski w areszcie ma ten zaszczyt ??