  • 1. Data: 2004-06-18 20:21:28
    Temat: Jak spowolinic otwarcie sklepu
    Od: "Łukasz B." <a...@p...com.pl>

    Witam, mam pytanie otwiera sie obok mnie firma, handlowa, ktora sprzedaje
    produkty x , czy moze wiecie jak opoznic jej otwarcie ??

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-06-18 20:54:53
    Temat: Odp: Jak spowolinic otwarcie sklepu
    Od: "Mateusz Dr" <n...@w...pl>

    Użytkownik Łukasz B. <a...@p...com.pl> w wiadomości do
    grup dyskusyjnych napisał:cavj1i$481$...@n...news.tpi.pl...
    > Witam, mam pytanie otwiera sie obok mnie firma, handlowa, ktora sprzedaje
    > produkty x , czy moze wiecie jak opoznic jej otwarcie ??

    Zagraza porzadkowi publicznemu, moralnosci, lamie prawo (nawet in spe) ,
    czy boimy sie konkurencji ?

    pozdrawiam
    mdr

  • 3. Data: 2004-06-18 21:16:50
    Temat: Re: Jak spowolinic otwarcie sklepu
    Od: "Tofifik" <rbociek@_NO_SPAM_pf.pl>

    o w morde co za kraj

  • 4. Data: 2004-06-18 21:31:23
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Fri, 18 Jun 2004 22:21:28 +0200, Łukasz B. naskrobał(a):

    > Witam, mam pytanie otwiera sie obok mnie firma, handlowa, ktora sprzedaje
    > produkty x , czy moze wiecie jak opoznic jej otwarcie ??
    >

    > Pozdrawiam

    nie ma jak 'zdrowa' konkurencja aptek :D

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 5. Data: 2004-06-19 01:15:10
    Od: Tofik <no_spam@no_priv.pl>

    Użytkownik Tofifik napisał:

    > o w morde co za kraj

    A ty oryginalniejszej ksywy nie mogles sobie wymyslic? :>

    --
    Tofik

  • 6. Data: 2004-06-19 03:12:04
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    a...@p...com.pl news:cavj1i$481$1@nemesis.news.tpi.pl

    > Witam, mam pytanie otwiera sie obok mnie firma, handlowa, ktora sprzedaje
    > produkty x , czy moze wiecie jak opoznic jej otwarcie ??

    Zbierz innych "polaczkow" i razem okradnijcie ten sklep, lub tez sprubuj
    zastraszyc jego dziecko - jak byc kanalia to na calego ;)

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 7. Data: 2004-06-19 03:12:44
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    s...@r...com news:Xns950D34874161Araf256com@213.180.128.20

    > Zbierz innych "polaczkow" i razem okradnijcie ten sklep, lub tez
    > sprubuj zastraszyc jego dziecko - jak byc kanalia to na calego ;)

    p.s. to oczywiscie ironia.

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 8. Data: 2004-06-19 05:07:32
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    Użytkownik "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com> napisał w wiadomości
    > s...@r...com news:Xns950D34874161Araf256com@213.180.128.20

    > p.s. to oczywiscie ironia.

    A dla mnie - nieuctwo.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 9. Data: 2004-06-19 05:09:50
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    Użytkownik "Łukasz B." <a...@p...com.pl> napisał w
    wiadomości news:cavj1i$481$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Witam, mam pytanie otwiera sie obok mnie firma, handlowa, ktora sprzedaje
    > produkty x , czy moze wiecie jak opoznic jej otwarcie ??

    . przyslac al - Kaide
    . wyslac waglika
    . zamówic ludzi z 'miasta' by obili wlascicielowi morde
    . podpalic

    Przede wszystkim polecam jednak udac sie do psychoanalityka w celu
    wyleczenia z bezinteresownej zawisci.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 10. Data: 2004-06-19 06:09:55
    Od: "Robert Tomasik - praca" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Łukasz B." <a...@p...com.pl> napisał w
    wiadomości news:cavj1i$481$1@nemesis.news.tpi.pl...

    A dlaczego chcesz to robić? Bo może masz prawo do tego i da się to jakoś
    załatwić zgodnie z prawem.