eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJak się z tego wykręcić? ( skierowanie do sanatorium od ZUS ) › Re: Jak się z tego wykręcić? ( skierowanie do sanatorium od ZUS )
  • Data: 2011-01-21 06:57:21
    Temat: Re: Jak się z tego wykręcić? ( skierowanie do sanatorium od ZUS )
    Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:iha46k$7ps$3@news.onet.pl...

    > :)
    > A jakie ma to znaczenie?
    >
    > Jak wspomniałem - tyle zwraca ZUS - jeżeli ktoś uważa że to mało powinien
    > wykupić dodatkowe ubezpieczenie.
    >
    > PS.
    >
    > Z Poznania do Włocławka nie ma bezpośrednich pociągów a dojazd osobowym
    > też jest trudny (w sensownym czasie i godzinach).

    trudny, ale nie niemozliwy ^^ szczegolnie dla ZUS-u :-)
    Poza tym bez przesady...
    http://rozklad-pkp.pl/query.php/pn?q=pl/node/146&ld=
    pkp&seqnr=8&ident=l4.01448329.1295592643&REQ0HafasSc
    rollDir=1
    czas jazdy od 2 do 3 godzin, gros polaczen to polaczenia z jedna przesiadka,
    osobowe.
    25 polaczen w ciagu calego dnia.
    Wiekszosc to Poznan-Kutno
    Kutno-Włocławek
    Oczekiwanie na przesiadke 10-30 minut, wiec do przyjecia
    I wsio :-)