    From: Maciek <m...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jak sie wycofać z umowy?
    Date: Mon, 20 Apr 2015 11:03:46 +0200

    W dniu 2015-04-19 o 23:03, Hesia pisze:
    > Właśnie. Umowa (ustna + maile) była taka, że zrobia to max. w pół
    > roku, więc nie dość, że jest po terminie, to jeszcze strona nie jest
    > gotowa. Znajomi powiedzieli, że wzięli do przeróbki darmowy sklep.
    > Zerwać umowę można, ale jak odzyskać pieniądze od nieuczciwej firmy?
    Ciekawi mnie niezmiernie jak to się stało, że mimo nie wywiązania się z
    umowy, cała kasa trafiła do zleceniobiorcy? Myślę, że nie masz szans na
    odzyskanie całej kasy. Skoro sklep działa, brakuje mu tylko jakiejś
    funkcjonalności, to być może odzyskasz jakiś kawałek, za ten brak.
    Mam nadzieję, że nie jest to sytuacja typu: zamówiłam witrynę
    internetową, dostarczono mi ją wykonując po drodze setki zmian (bo
    jestem przecież komunikatywna), zapłaciłam, mimo że do końca nie byłam
    zadowolona, bo chciałabym w tej cenie jeszcze drugą setkę zmian, a na
    koniec znajomi powiedzieli, że przepłaciłam i powinnam zerwać umowę.

    Maciek